mandag 15. desember 2008

It's just me

Må nok begynne med å innrømme at det eneste som står i hodet på meg er hesten min og cirkuset, men jeg skal gjøre mitt beste med å fiske fram en annen side av meg. Jeg er igrunn en ganske snill og grei person. Elsker livet, utfordringer og alt som beveger seg rundt meg. Jeg er vokst opp blant kulturelle forskjelligheter og vil ikke kalle meg selv norsk, som jeg faktisk heller ikke er, siden mamma er helfinsk. Jeg går mitt tredje år på videregående, hvor jeg studerer allmennfag. Etter dette året blir det cirkus for alle penga, tross mammas mange motargumenter. Men jo, jeg skal nok ha en utdanning i tillegg, som jeg regner med vil være innen økonomi og/eller markedsføring. Foruten skole og hest, har jeg tre jobber. Jeg jobber som støttekontakt for barnevernet, lærer på cirkusskolen og selvfølgelig er jeg fast ansatt på cirkuset. Der jobber jeg som artist, kioskdame og økonomiansvarlig og som hobby liker jeg å kalle meg selv cirkusets administrerende direktør. Det er absolutt ikke lett for meg å bringe opp en "hverdagslig" side av meg, for min hverdag er alt annet enn firkantet. Jeg lever et campingvogn liv halve året, og tilbringer den andre halvdelen hjemme på øya Frei. Jeg er en uhyre rastløs person, og på vinteren teller jeg dager og minutter til cirkusets oppstart. Når det gjelder kjærligheten, så vil jeg gå så langt som å si at den er uoppnåelig. Kjærlighet for meg er et sagn, som tydeligvis oppsøker drømmene mine stadig vekk. Jeg vil gjerne finne drømmeprinsen, ikke noe med det, men det er ikke lett å finne en som er høy, mørk, kjekk, snill, morsom, har lyse eller helt mørke øyne, spiller gitar, kan synge, har piercing i leppa, fine muskler, er solbrun, liker dyr/hester og som er villig til å tilbringe et halvt år på reisefot. Ja, jeg er sær, og folk vet det. Sær er egentlig det ordet som kjennetegner meg aller mest...
Ellers elsker jeg shopping, være med venner og reise. Må legge til på slutten at skoskapet mitt består av 45 par høyhælte skjønnheter...

Såå... på tide å ønske meg velkommen som blogger her på blogspot ?

3 kommentarer:

  1. hahaha, du er så herlig altså <3:D

    SvarSlett
  2. knall cirkusprinsessa !!!

    SvarSlett
  3. yeyy, Ronja har begynt å blogge igjen!! 1 stk fast leser her <3

    -Mona.

    SvarSlett