fredag 2. januar 2009

Nytt år, nye muligheter

Nå er enda ett år over, og det er mye å se tilbake på. Jeg vet ikke om jeg skal smile, le, gråte eller gruble over det forrige året, men en ting er sikkert; mye har skjedd, og mer kommer til å skje! Men i denne skrivende stund, har jeg vanskelig for å se tilbake og peke på ting som har klistret seg til hukommelsen, for det er det dårlig med. Sommeren var nok en gang herlig; verdens beste folk, verdens flotteste kropp, verdens beste fester og verdens desidert beste turbo (polsk brennvin...). Men jeg er fortsatt singel, ensom og singel... Ingen oppdateringer på guttefronten, og ingen nye forfriskninger i hverdagen. Men hvem har sagt at livet som evig (kresen) singel er noe å klage på? Livet mitt er perfekt, selv om det ikke ligger en sixpack ved siden av meg når jeg sover. Så lenge jeg har hest og 42 par sko å velge mellom når jeg skal på byen, er allting godt. Men nå er det nye året i gang og nye muligheter er satt på dagsorden. Så hvem vet? Kanskje sirkusprinsessa endelig finner sin sirkusprins?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar