lørdag 3. januar 2009

Søvnproblemer deluxe

Klokken er halv seks på morgenen, og jeg trenger ikke anstrenge meg det gram for å holde øynene oppe. Etter to ukers ferie har døgnrytmen blitt snudd på hodet, noe som innebærer at jeg legger meg sent, og står opp senere. Men realiteten er at idag er den aller siste dagen i frihet før det illevarslende Atlanten bygget skal stå for mine føtter, nok en gang. Men det får bare trøste og bære. Tanken på at jeg om ett halvtår kan stå fyllesyk (etter russetia) utenfor skolen og aldri sette så mye som en finger der igjen, er urovekkende tilfredsstillende og gjør meg en smule skremt. Jeg kan kysse det sosiale livet i ræva og de fleste gode klassekameratene kan det hende jeg aldri ser igjen. Det kan hende jeg går ut med karakterer som får en hver arbeidsgiver til å brekke seg i avsky, eller jeg kan være så heldig å bli rost opp i skyenene av den snille gamle sensoren som eier en forkjærlighet til cirkus og som snakker mer om yrket mitt enn om politiske aktører og institusjoner. Bare tanken på at jeg etter to ukers konstant fyll skal fullføre tre eksamener gir meg selvmordstanker. Men det får bare trøste og bære. Er man russ, så er man russ, og jeg skal ikke slappe av for fem flate øre så lenge jeg bærer røde klær! Men heldigvis er vi inne i ett nytt år nå, noe som innebærer flere nye muligheter jeg kan spolere og ødelegge! :D Året er så vidt begynt, og jeg har mye å se fram til!

Nyttårsforsetter for 2009
Trene mer mer mer
Bli rik
Finne min cirkusdrømmeprins (?)
Fortsette å spise sunt
Skjerpe meg masse på skolen!
Kjøpe flere sko
Ikke sløse penger
Skaffe jobb fra oktober til april
Og sist men ikke minst skal jeg 1 time hver dag forberede meg mentalt til russetidens begynnelse!

1 kommentar:

  1. duuu, jeg vil ikke ende opp som en av de du aldri ser igjen;( å gruuurimalla, nå ble jeg triist. ;o ;(;(;(;(;(;(

    SvarSlett